מתכוננים לפסח, נפגשים עם הורים, מדברים עם אמהות ושותפים בפתיחה- בניין משותף

אז מה היה לנו החודש?

"עושים סדר" – לקראת האביב ואתו הניקיונות לפסח, ערכנו סדרה של ארבעה מפגשים מלאים בתובנות וטיפים לניהול הבית, בהנחיית ברכה בן יצחק.

"אם-מה?" – מפגש לימוד ושיח לאימהות של בנות כתה ד בבי"ס "קול יעקב". המפגש בהנחיית עידית רייס ובשת"פ מלא עם היועצת וצוות המחנכות.  רגע לפני הסף שבו הבת עוברת את השער לשלב חדש וקסום בחייה, התכנסנו למפגש לימוד, בירור, ריענון, התבוננות חדשה וקבלה מחדש את גיל ההתבגרות והנשיות.

"חנוכת המרכז לגיל הרך" – כחלק מהשותפות של "בנין משותף" בהפעלת "פסיעות ראשונות" – היחידה להעשרת הורים בגיל הרך, חגגנו את פתיחת המרכז לגיל הרך במשכנו החדש בשכונת נוף מדבר, אנו שותפים לתפילות ולמאמצים להפוך את המבנה היפה הזה להיות מלא בפעילות ובתוכן שיעצים ויעשיר את הגיל הרך וההורים.

במסגרת הרצון של "בנין משותף" להגיע לכלל האוכלוסיות בירוחם, נערך מפגש להורים ישראלים דוברי רוסית במועדון הדרים, בהנחיית אירנה קודמן ובשיתוף פעולה מלא עם לודה שטיבלמן, מנהלת המועדון. המפגש עסק בהתמודדות הייחודית של הורים שעלו לארץ בסוגיית חינוך ילדיהם. מפגש ראשון שאנו מקווים שיהיה התחלה של שיתוף פעולה פורה בהמשך.

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>