מה היה בחודש האחרון ומה צפוי בחודש הבא בנקודה טובה

מה היה בחודש האחרון ומה צפוי בחודש הבא בנקודה טובה

לקראת פורים התקיימה פעילות למשפחות במועדון הדרים- ביוזמת לודה שטיבלמן ובשיתוף בנות השירות.

נקודה טובה סיפקה את ארוחת הבוקר השווה, כיף לראות את תושבי השכונה החדשים והוותיקים נתרמים ומקבלים זה מזה ויוצרים קשרים. בקיצור – כל הכבוד לתושבי הבננות!  פעילות פורים התקיימה על ידי הבנות גם בשכונת נווה העמק.

שיעורי נשים אצל בתי זה הזמן לספר ולהודות לבתי בן שמעון על השיעור לנשים שמתקיים מדי חודש בחודשו בביתה לעילוי נשמת אימה עליזה ביטון ז"ל שנפטרה לפני מספר חודשים. שיעור הנשים מועבר על ידי נשים מהקהילה (כדוגמת מיכל שריידר, תמר יוקל, אלונה גלייזר ועוד רבות וטובות) ומגיעות אליו נשים רבות ומגוונות. כיף גדול כל חודש להתמלא ולהתחדש דרך שיעור תורה וחיבור בין נשים.

 אפיית מצות בחבורה נערכה ביוזמת נקודה טובה ובשותפות האגף לתרבות תורנית של המתנ"ס והמועצה הדתית. את האפייה ליווה והדריך הרב יצחק שלו שליט"א בליווי נציגים מאיגוד רבני הקהילות. המשתתפים הרבים באו לאולם בית הספר אורט – לשו, רידדו חוררו ואפו והכל תוך ח"י רגעים. כן נזכה בשנה הבאה – בירושלים הבנויה.

ומה צפוי בחודש הקרוב? אוהו!!! צפו ללו"ז צפוף…

בחול המועד פסח -כנס בני ירוחם לדורותיהם עם שתי סדנאות של נקודה טובה,  עשרת ימי תודה – בין יום השואה ליום העצמאות בשאיפה להכיר בטוב הסובב אותנו ונוכח בחיינו, ולהודות עליו. ערב יום הזיכרון – אירוע יישובי גדול עם שירי זיכרון – בעוז רוחם. תפילה יישובית בליל יום העצמאות , שותפות בטקס יום הניצחון, פעילות ביום ירושלים, ועוד.

DSC_0730

DSC_0727

 

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>