"יש לי יום יום חג" מאירועי אדר בקהילה

"יש לי יום יום חג" מאירועי אדר בקהילה

קהילה- מסיבת פורים. אין דברים כאלה! כמעט 400 איש- גברים נשים נוער וילדים שגדשו את מדרשת "ביחד" לקריאת מגילה ברוב עם, ריקודי של שמחה עם הדי ג'י אלי חיון, שבא אלינו מירושלים , ארוחה חגיגית ממטבחו של "זרד" תחרות תחפושות יצירתיות במיוחד שזיכו את המשתתפים בפרסים יצירתיים לא פחות , טקס בחירת רב לקהילה, והשיר המסורתי בביצוע יאיר קלייטמן ושיבי.

תודה לכל הצוות המקסים שטרח לקראת הערב, תודה  לישראל יוקל – על ההנחייה ותודה כרגיל לצוות השחקנים על ההצגה! אין כמוכם. באמת!  עם כאלה רבנים באמת לא צריך רב קהילה… היה פשוט כיף, וכולנו יודעים כמה זה לא מובן מאליו.

צוות קידושים – צוות קידושים התכנס בבית משפחת ברהום. חדשות וותיקות התכנסו לדון בנהלי השמחות וההתארגנות לקידושים מכאן ולהבא. במטרה להתארגן נכון לסייע למשפחות סביב הקידוש אותו רוצים לחגוג יחד עם כל הקהילה באירוע שלהם. התקדמנו ב"ה אבל המשך יבוא בעז"ה אחרי פסח ואז יצא גם מייל מסודר בנושא. ו… בעז"ה שתמיד יהיו רק שמחות!

מה צפוי לנו בחודש הקרוב:

פעילות בליל יום העצמאות לבני ה40+

טיול משפחות קהילתי ביום העצמאות עצמו

סעודה שלישית בשבת של יום ירושלים ועוד ועוד

DSC_0657 DSC_0639

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>