חודש עמוס באולפן גיור

חודש עמוס באולפן גיור

עבר עלינו חודש עמוס באירועים משמחים.

ב"ה הכיתה השלישית, תלמידיו של הרב ישראל ויסקוט, סיימו את הלימוד. חלקם כבר עברו את בית הדין והם עכשיו חלק מעם ישראל, ומי שעדיין לא ,ישלים את התהליך בתקופה הקרובה בעז"ה.

לקראת פורים התקיימה הופעה מרגשת של ליאת שטרן- ליצנית רפואית שלימדה אותנו מהי שמחה אמיתית מתוך ניסיון חייה. להופעה הגיעו גם 2 כיתות האולפן וגם משתתפים מתוכנית הבוגרים שלנו.

זכינו לקיים חתונה מרגשת בישיבה של זוג תלמידים מהאולפן. לכמה שעות היכל הישיבה הפך לאולם שמחות, והתמלא בהתרגשות כאשר 200 בחורי ישיבה רקדו וליוו את החתן והכלה לחופה.

באותו הערב ממש התקיימה בדימונה חתונה מרגשת של זוג נוסף מהאולפן. בנוסף לצוות האולפן הגיעו לחתונה גם המשפחה המלווה, משפחת עובד, שליוו את הזוג ברגישות ובמסירות והפכו להיות כמשפחה ממש. בסוף החתונה בנם הבכור של משפחת עובד קם להגיד דבר תורה וברכה מהלב כאחד האחים. ותודה גם לשארה הרסט שלמדה עם הכלה לקראת החתונה.

לפני כשבועיים בשבת פרשת "תזריע" התקיימה שבת משותפת מיוחדת לתלמידי הכיתה הרביעית כאן בירוחם- סעדנו ביחד, הלכנו לביכ"נ ושמענו שיחות מפי אורח השבת- שחר נדב- ששיתף אותנו בסיפור מהזווית האישית שלו על גיור וחזרה בתשובה עם המשפחה.

אהובה יעקבי הצטרפה לאחרונה במרץ לצוות האולפן והיא אחראית על תוכניות ההעשרה הנ"ל ועל הקשר עם תוכנית הבוגרים ועוד.. מאחלים לך המון הצלחה!

מה באופק? ליל סדר משותף בעזרת ה' בבית משפחת עיטם יחד עם תלמידים ובוגרים. לאחר הפסח- מתחילים עם משפחות מלוות וחברותות לכיתה החדשה. מי שמעוניין להיות שותף- מוזמן לחזור אלינו

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>